tisdag 13 september 2016

Snowden

Ikväll blev det bio igen. Jag hade fått tag på två biljetter till Snowden, förhandsvisning. Den var mycket bra. Den gav många tankar. Han klassas som hjälte eller förrädare. Oliver Stone har regisserat filmen. Det var jag och Helena som såg den.

Dagen har annars gått i ett. Från klockan 07.00 när jag körde till jobbet till nu 21.16. Denna vecka är kaotisk, nästan så jag längtar till söndag för då har jag överlevt.

Jag har facklig utbildning hela dagen i morgon, processledareutbildning på fredsag och jag har massor att läsa in mig till detta och massor att rätta. Plus att Ä-sonen behöver lite stöttning i sitt skrivande denna vecka. Dessutom slängdes det in ett biobesök i kväll. Allt är kul och utvecklande men det är lite ont om inhämtningstid denna vecka.

Inga kommentarer: