tisdag 4 oktober 2016

Kanelbullar och föräldramöte

Tisdag och full rulle.

Natten var god, morgonen lugn och resan till jobb bra. Gott kaffe på morgonen var gott. Lektionerna fungerade bra, mina 2or jobbade på bra och min etta hade rundvandring i mediateket idag. Skyddsombudsuppdrag idag också. Det gick bra.

Klockan var helt plötsligt 16.30. Åkte hem och möttes av min fina dotter. Vi lagade mat (värmde redan färdig mat ur frysen) och åt tillsammans. Jag åkte till skolan för dotterns lärare bjöd in på föräldramöte. Jag hann inom ICA och köpte 2 kanelbullar till oss. När föräldramötet var slut ringde jag dottern och sa att jag var på väg hem.

Hemma var kaffet klart och vi fikade. Nu hänger vi i soffan och jag berättar om allt vi sa på föräldramötet.

Nu är jag helt slut. Snart sova.

Inga kommentarer: