tisdag 15 november 2016

Bio med tjejerna

Ikväll var det bio igen med tjejerna. Kvinnan på tåget har blivit film. Filmen var ok men boken var bättre tyckte jag, Helena tyckte filmen var bättre och boken ok medan Martina inte läst boken och tyckte väl att filmen var ok. Efter bion tog vi en milkshake på surf shack för att där var öppet längre än till 21.

Dagen har annars gått i ett. Redovisningar tidigt i morse, bio med SA2an, Under sanden. Det var en stark och mycket bra film! Promenad i regnet, åt lunch och sedan fler redovisningar med TE2an. Vi har en ny utställning på gång i personalrummet och i eftermiddag fick jag vara med och hänga upp tavlorna. Det tog 2 timmar och så var 24 tavlor uppe. Jag sammanförde och förberedde inför morgondagens utvecklingssamtal och sedan km en grupp SA2or och redovisade för mig.

Strax före 17 kunde jag åka från jobbet och hämtade upp mannen på väg hem.

Puh! Lång dag men rolig dag. Jag har fått tillbaka energin igen. Om det beror på att jag har börjat träna är jag tveksam till. Det är nog för tidigt att få den belöningen redan. Jag tror att det beror på att jag har börjat äta magnesium. Det har jag ätit nu i 3 veckor och jag känner att hjärnan år påkopplad igen och att jag har energi trots långa arbetsdagar och mörker. Skönt!

Inga kommentarer: