söndag 20 november 2016

Latesöndag


Dagen började med god energi. Jag åt gröt och drack kaffe och sedan körde mannen mig och grannen till gymmet. Han tvättade bilen när vi tränade. Jag har fått ett bra program, lite jobbigt bara ;-).

Hemma efter duschen tog energin slut. Jag borde rättat och jag borde ha läst igenom materialet inför morgondagens läslyft. Jag gjorde inget. I stället hängde jag fram datorn och gjorde ingenting. 

Jag lagade dock middag i eftermiddags. Vi åt fiskgratäng, ett nytt recept idag som blev gott. Jag blandade spenat med creme fraiche, saltade och pepprade, spritsade potatismos i sidorna, lade på torsk i mitten på spenatröran, rörde ihop panko med lite olja och kryddor och strödde över fisken. In i ugnen i 35 minuter. Gott!

Jag gjorde också köttfärsbiffarna till morgondagens middag, för då är det lite ont om tid.

Inga kommentarer: