torsdag 3 november 2016

Snö

Oj glömde blogga i går. Det får bli två inlägg idag.

I går vakade jag hos svägerskan is Jönköping och gick och lade mig hos moster och morbror i Kristinehamn.

Det snöade och blåste mycket i Jönköping och jag kände mig stressad för att ge mig ut på vägarna men det var inte så farligt. Strax norr om Jönköping blev det höst igen.

Allt är sig likt hos Barbro och Henry. Det går i ett långsamt tempo men det går.  Vi åt lunch när vi kom fram och satt och pratade. Jag och dottern diskade och torkade disken. Vi fortsatte att prata sedan blev det kaffe. Vi tog en promenad runt kvarteret och sedan hämtade jag och dottern pizza. Vi diskade och torkade. Sedan tittade vi upp tv. Du blev sängen ganska tidigt. Jag och dottern ligger skavfötters och låg och lyssnade på böcker.

Nu ska jag ner och dricka kaffe. Vi ska åka iväg och veckohandla.

Inga kommentarer: