fredag 2 december 2016

Äntligen fredag

Åh vad det känns skönt med helg och jag är ledig. Underbart!

Jag hann få undan massor på jobbet och talat många till rätta. Nästa fredag ska jag redovisa vad jag lärt mig i processledareutbildningen och idag har jag med kollegor sammanställt allt material. Nu känner jag mig så gott som förberedd på att föreläsa. Det känns så bra.

Jag kom faktiskt från jobbet redan vid 16 idag och jag njöt av tanken att jag slapp både inom affären och laga mat. Vi bestämde i morse att vi skulle hämta mat idag. När jag kom hem var både man och dotter hemma.

Vi softade lite sedan bestämde vi oss för att idag fick det bli thaimat. Mannen körde jag fäljde med och sprang in i butiken.

Nu sitter vi i soffan med tv, stearinljus och bara njuter av att det är fredagkväll och lugnt. I kväll börjar dessutom På spåret. Då ska vi dricka glögg och äta lussebullar. Åh så mysigt!

Inga kommentarer: