onsdag 21 december 2016

paketet kom inte fram....

Nej! Min syster med familj har inte fått sin jullåda! Den har fastnat någonstans. Den 5e december verkar det ha lämnat Sverige men sedan vet vi ju inte var det är. Jag hoppas hoppas hoppas att Lotta hittar det på posten på Nya Zeeland. Inte för att det var dyrbara saker i men jag tror att för Lotta var det dyrbart. Saker som hon inte kan få tag på där. Surt att det inte kom fram!

Idag har jag varit gladare för mina elever gjorde mycket bra ifrån sig idag. Nu har jag inga fler lektioner i år. Så skönt! I morgon är det bara avslutning.

När jag kom hem i eftermiddags hade mamma och Sven redan kommit. Så roligt att ha dem här.

Familjen höll på för fullt att julförbereda. Tomteverkstan var igång för fullt. Dottern har jullov nu och hon är glad och lättad. Hon kom hem med mycket bra betyg. Min duktiga dotter!

Jag tränade på min PT i kväll, 120 knäböj med vikt och 54 armhävningar började jag med. Jag trodde inte det var möjligt men det var det. Så kul!

1 arbetsdag kvar!

Inga kommentarer: