fredag 27 januari 2017

Äntligen fredag efter en skitvecka

Jag har varit hemma hela veckan och vaktat toastolen. I går kände jag mig nästan helt bra men idag har det kört igång igen i magen. Tröttsamt! Jag har inte ont, jag mår bra för övrigt men jag är inte sund i magen.

Idag har jag åtminstone rättat klart 3ornas uppsatser.

Jag har också pratat med släktingarna i Kristinehamn om hur vi förhåller oss till att ställa upp för min moster och morbror. Det är ju svårt att ställa upp rent praktiskt när vi bor i Skåne och mamma som bor i Stockholm. Det blir ju en större belastning för syskonbarnen i Kristinehamn. Men det verkar lugnt för dem. Vi vill samma sak, att Barbro och Henry ska få det bra.

Ikväll blev det kinamat till middag. Jag hämtade hem mannen samtidigt som jag hämtade hem mat. Dottern åt upp men stack sedan vidare till kompis för sleep over.

Nu ska mannen och jag tävla mot de tävlande i På spåret.

Inga kommentarer: