onsdag 8 februari 2017

La la Land

Ikväll var det årets första biokväll med tjejerna. Vi såg La la Land. Vi tyckte väl att den tog sig på slutet men det är ingen film vi kommer rekommendera. Lite för sliskigt och lite för mycket. Men det jag 2 timmar avkoppling. Fast hade jag sett den på tv hemma hade jag slagit över till något annat efter 30 minuter.

Fikat efter var desto trevligare. Vi har inte setts efter jul så vi hade mycket att komma i fatt.

Jag lunchade med Madeleine i dag och vi har inte heller träffats sedan före jul. så nu har jag uppdaterat mig på många fronter.

Det har snöat hela dagen, inte så kraftigt men docj lite hela dagen. NU har vi så vitt och fint. Hålls bara vägarna fina så har jag inga problem med snön. Liiite snö måste vi ju ha så vi får någon känsla av att det är vinter.

Inga kommentarer: