onsdag 1 februari 2017

PT-marklyft

Denna termin börjar jag lite senare på onsdagsmorgnar. Det betyder att jag kan ta det lite lugnare på morgonen och dra mig lite mera om jag vill. Idag gick jag inte upp förrän 6.30. Skönt!

På jobbet var det bra, varierade arbetsuppgifter hela dagen.

Hemma svängde jag ihop en tonfisksås och bad dottern gör spagetti när det närmade sig 17.30. Jag skulle träffa min PT, Linnéa idag så jag gjorde mig klar och åkte till gymmet.

Idag gick vi igenom min matdagbok och så som jag äter är mitt intag lika med mitt uttag. Nu ska vi stuva om lite i kosten och gå ner 500 kalorier/dag. Jag ska byta bort lite frukt och sätta till er proteiner. Jag testar några veckor så får vi se om det gör skillnad.

Idag hann vi bara träna 30 minuter tillsammans och det blev mest marklyft med stången. Kul!

Hemma åt vi tillsammans sedan åkte mannen och dottern till S Sandby. Ikväll är det match och mannen sitter i sekreteriatet.

Inga kommentarer: