lördag 17 juni 2017

Kusin på besök


Idag kom lillkusinen på besök. Hon har fått hänga på oss med det mesta. Denna helg håller vi på med en hel del fix inför resan. Jag städar kylskåpen så det är rent när jag kommer hem. Jag tvättar så att allt är rent inför resan. Det ska städas också så det är fint när jag kommer hem. Men idag blev det inte så mycket städat.

I stället hjälpte jag dottern att packa reklam och hon, jag och lillkusinen delade ut den direkt. Skönt! Nu har hon semester hela sommaren från utdelningen, men hon slutar nog efter sommaren. Hon tycker inte det ger lön för allt slit.

I kväll grillade vi. Mannen övningskörde med Ä-sonen så det blev lite senare middag. Men vi grillade kycklingfilé, majskolvar och halloumi. Till det hade vi rataoulle och kokt potatis. Gott!

Så här fin var dottern igår på skolavslutningen 💖

Inga kommentarer: