söndag 4 juni 2017

En väska till


Jag köpte ju resväskor nyss 3 st för ett bra pris. Jag reste med en största väskan och den fungerade bra. Men när jag kom hem hade väskan gått sönder på flygresan hem. Surt! Jag såg inte det förrän jag kom hem, så jag kan inte få något på försäkringen. Då måste jag anmäla skadan direkt på flygplatsen. Men jag ska göra mig ett försök att reklamera varan. Den ska ju hålla mer än 1 resa! 

I vilket fall kommer väl den processen dra ut på tiden och mannen behöver en ny väska tills vi åker till Spanien. Idag verkar det mest regna så mannen och jag bestämde oss för att åka till Bo Ohlsson i Tomelilla. Där har de Cavalet-väskor för ok pris. Sagt och gjort! Vi for iväg i regnet och shoppade väska.

Annars är det mest en sitta-inne-och-göra-ingeting-dag idag. Rätt skönt det med!

Inga kommentarer: