torsdag 8 juni 2017

Kan inte fatta....

att det snart är semester! Om 2 veckor är vi i Spanien. I går bekräftade lillebror att han också kommer. Han köpte Ä-sonens biljett och nu kommer han ner 1 vecka. Så kul!

Dagen har mest gått åt till att skriva betyg. Jag hade 1 lektion den sista med mina 2or. De blev glada när de hörde att vi fortsätter med varandra nästa år.

Bilen blev servad idag, så mannen fixade det och tog jag vår nya gamla bil. Det gick hur bra som helst att köra manuellt igen.

Jag och mannen var inom på IKEA och lämnade tillbaka två hyllplan som vi hade över och så köpte jag två glas som Y-son och flickvän ville men det visade sig att jag tog fel... Hm, ja ja det får bli senare i sommar som jag handlar till dem igen.

Nu när det är sommar så gäller mitt Actic-kort på alla Actic-gym i Sverige. Det betyder att jag kan gå på powerpass som jag tycker är kul, 3 gånger i veckan. Idag provade jag ett pass på Olympen. Ett gigantisk och urfint ställe! Passet var roligt och jag hängde med i stort sett hela tiden. Jag ska gå på söndag, tisdag, söndag och tisdag innan vi åker till Spanien.

Inga kommentarer: