måndag 12 juni 2017

Längtar


Det här är min första bild tagen på miljön i New York! Vi bodde precis i närheten. Jag tänker mycket på vår vecka i NYC. Jag minns och blir glad av minnena. Jag hade världens bästa ressällskap, min svägerska Maria. Tänk att vi var såå synkade med varandra hela tiden. Vi kommer alltid ha vår New York resa att se tillbaka på. Om jag skulle åka tillbaka någon mer gång då skulle jag vilja åka med henne igen, så vi bara fortsätter vårt New York.

Nu längtar vi i familjen till Spanien. Det ska bli så skönt med sol och bad, promenader i gamla stan, laga mat som är inhandlad på Mercadona, tapas-kväll i gamla stan, morgonkaffet på Bar Europa, utflykter och många roliga möten med alla vi känner som också är där. Lata dagar med sol och bad! Det bästa som finns.

Dottern längtar också till fredag för då är det SOMMARLOV! Härliga tider med mycket förväntan i luften. Så härligt att veta att hela sommaren är framför en. Nu ska man bara lyckas med att njuta av nuet.

Inga kommentarer: