fredag 20 oktober 2017

AW och kräftor


Äntligen fredag!

I morse var det mörkt och jag hade gärna stannat kvar i sängen. Skönt att det är fredag för då har jag bara 1 lektion. Jag hann göra massor med annat jobb som bara blir kvar att göra. 

Efter jobb gjorde jag en ost- och spenatpaj till mig och dottern till kvällen. Strax efter 16 åkte jag till stan, Valvet och gick på AW med kollegor. Vi var ett Lundagängkollegor som bestämde oss för en AW i Lund. Kul! Det är ett trevligt sätt att sätta stopp på arbetsveckan och börja helgen.

Dottern var med kompisar på öppet hus på Polhem. Hon kom strax före mig och hann duka fram. Vi hade en mysig middag som bestod av ost- och spenatpaj med kräftor och räkor. Mums!

Nu ligger jag i soffan och tittar på tv när dottern hänger en stund hos kompisen. Jag ska nog festa till det med en stor kopp ägglatte.

Inga kommentarer: