måndag 23 oktober 2017

Snart höstlov

Denna vecka är det nedräkning till fredagen då jag och dottern åker till torpet. Vi längtar! Men dagarna dit är fullproppade med jobb. Hoppas jag hinner med allt jobb!

Dagen gick fort men jag är lite efter planeringen så jag känner mig lite stressad. Jag har dessutom en kollega som inte mår så bra just nu och det är bekymmersamt medan Cici berättade att hon ska bli farmor i maj. Oj vad mycket kan hända i livet! Många tvära kast. Det sägs att det ska vara livets tjusning men jag vette sjutton. Jag hade nog föredragit lite jämnare puls.

Jag har snart bloggat dagligen i 2 år. Roligt att gå tillbaka och titta men usch vad jag börjar bli trött på mina egna inlägg. De är så tråkiga! Så mycket som egentligen händer men som är privat så det vill jag inte skriva om. Jag skulle kanske börja skriva för hand i en pappersbok och dela med mig om mina tankar fast till vilken nytta då? Ska barnen läsa mina böcker då jag dött? Konstigt! De vet ju redan ändå det mesta om mig och mina tankar. Det privata inkluderar ju även dem. Vad ska man då med bloggen? Hm jag fortsätter året ut och sedan tar jag ett beslut om fortsättningen.

Inga kommentarer: