torsdag 23 november 2017

Torsdag-PT


Idag har jag ännu mer ont i mitt knä men jag fick igång det hos Linnéa. Hon har magiska händer och vet ur jag ska mjuka upp så att det int gör så ont. Idag gjorde jag 2 personbästa, marklyft på 60 kg och bänkpress på 20 kg. Kul! Jag fick avsluta passet med att ro lite lugnt så att det inte gjorde ont i knäet. Jag fick bara ro 2000 m. Ett bra pass trots ont i knäet. Hoppas det är ok till lördagens power-pass.

Nästa gång ska jag mätas igen. Det känns som jag blivit lite mindre men det visar sig ju inte på vågen.

På gymmet träffade jag Ä-sonen, som var där och tränade med en kompis. Han blev imponerad av mina personbästa. När jag kom hem var Y-sonen på besök. Vilken lyckodag att få träffa båda sönerna på samma dag.

Oj vad man översvämmas av Black friday- erbjudanden. Undrar om det sälj en massa. Jag har inga pengar kvar före lön så här blir det inget handlat. Jag vet inte ens vad jag ska köpa i julklapp till familjen i år. 

Inga kommentarer: