onsdag 29 november 2017

Medarbetarsamtal


Idag har jag haft medarbetarsamtal. Oj oj oj vad jag har att leva upp till när min nya chef ska komma på lektionsbesök. Min chef berömde mig och sa en massa positiva saker om hur jag var i klassrummet. Det var otroligt roligt att höra men nu har jag som sagt vad att leva upp till något när jag får besök. 

Nu får vi se hur lönen blir. Attans att min chef är föräldraledig när den sätts! ;-)

Räkningarna blev betalda idag. Usch! Hejdå lön! 3.5 veckor till nästa lön men då får väl mannen nästan ingen lön för han har varit sjuk i 3.5 veckor. Ja ja allt går om än lite trögare.

Ikväll var jag på power och skulle gå på yoga efter det men yogan blev inställd i sista stund. Jag tog i för kung och fosterland på power-passet och nu är jag alldeles matt i överarmarna. Underbart!

Inga kommentarer: