tisdag 19 december 2017

Nyklippt


Mina 2or hade opponering på sina uppsatser som de har jobbat med nu i 6 veckor i höst. De var fantastiskt duktiga och jag var såå stolt.

Mina teknikkillar gjorde också klart sina uppsatser idag, så jag kunde säga God Jul till dem.

Klockan 14 hade jag klipptid och tänkte att det är nog lugnt på Nova. En tidig eftermiddag en tisdag måste ju vara lugnt för folk jobbar ju. Suck, vad jag hade fel! Det var knömycket folk! Jag blev klippt utförde några ärenden åt andra och köpte min julklapp till den person som jag är hemlig tomte till.

Jag åkte inom Willys för att handla 5 pkt kaffe för 99kr. Mannen var där i går, så nu har vi kaffe så vi klarar oss under jul och nyårskalas.

Dottern har jullov nu Hon kom hem med superfina betyg. Jag är så stolt och det är hon också.

Vi gjorde köttfärssås och kokte blomkål till mig och spagetti till dotter, man och Ä-son. (Ja han kommer hem i kväll igen och äter. Vi bjuder gärna på mat om han ser till att räkningarna blir betalda. Det blir dem!)

Mannen är ute och äter med jobb så han kommer inte hem förrän senare.

Inga kommentarer: