måndag 4 december 2017

Jobb jobb jobb


Ny vecka och ytterligare ett steg närmare jullov. Det var mycket på jobbet idag men då går det ju snabbt. Rätt vad det var så var klockan 16.45 och jag körde hem.

Hemma blev det att ställa sig vid spisen och laga middag, lax med ostspenat och pasta till de andra. 

Eftersom vi var borta i går så såg vi på Svt-play "Allt för Sverige" ikväll i stället och när vi ändå hade kopplat in datorn i tvn så såg vi "Det är vår tid nu!", både förra veckans avsnitt och denna vecka. Den serien växte med antal avsnitt. Undrar om det blir en säsong 2 längre fram. Allt slutade så öppet så att det skulle kunna bli en fortsättning.

I kväll har jag fått en konstig låsning i vänster överarm. Jag hoppas att det bara är en liten överansträngning och att allt känns bra i morgon igen. Armen är rörlig men vissa rörelser tar emot och det känns som all kraft är slut. Jag har haft det förut och då gick det över.

Dagens jul: Mix Megapol är upphittad igen i radion för i december månad spelar de 100% julmusik. Så i morse och i eftermiddags körde jag mellan Malmö och Lund julmusiken skrålade.


Inga kommentarer: