fredag 19 januari 2018

Fredag


Dagen har varit lite rörig. Många möten och många konflikter. Ibland är man omringad av idioter. Eftersom jag precis läst Omgiven av idioter, kan jag inte låta bli att tänka på vilken färg de har som man krockar med. Det betyder ju inte att den man krockar med är idioter men vi tänker i kors och möter inget samförstånd. Intressant men inte så roligt.

Jag och dottern har försökt att hämta hennes internationella id-kort hos polisen. Det är inte så lätt. De har mest tider för allmänheten när de går i skolan/jobbar. Nu är det tredje försöket denna vecka och hon har fortfarande inte lyckats hämta ut det.

Ikväll gjorde vi pizza. Dottern käkade vanlig pizza medan jag åt lchf-pizza, en mjölfri botten, så god. På pizzan hade tomatsås, skinka, mozzarellaost, gräddost, räkor, kronärtskocka och champinjoner. Båda var nöjda med sina pizzor.

Ikväll lyckades jag ta en 10  poängare på På spåret. Det var när de åkte till Lund.

Inga kommentarer: