torsdag 4 januari 2018

Hejdå julen!


Idag plockade jag undan julen med blandade känslor. När allt var borta brukar en känsla av rent och fräscht infinna sig men så var det inte denna gång. Jag ville nästan plocka fram det igen när jag var klar. Men jag behåller gardiner, soffkuddar och juldukar i köket ett tag till.

Idag tränade jag med min PT och det var 3 veckor sedan sist. Hon körde slut på mig på riktigt och såg så glad ut när hon gjorde det. Det är verkligen skönt att ta ut sig helt på ett träningspass. 

Dottern har varit hos optikern för att undersöka ögonen till körkortet och det visade sig att hon behöver glasögon. Nästa vecka ska hon dit igen och göra en ordentlig undersökning och kolla glasögon.

I morgon är sista lovdagen. Jag skulle lätt kunna ha en hel vecka lov till. Men bara man står ut i mörkret till sportlovet så vänder allt. Ljuset kommer tillbaka och sommarlovet märmar sig med stormsteg.

Inga kommentarer: