onsdag 14 februari 2018

Alla ❤️ dag


Många rosor har sålts idag. Eleverna gick med många rosor, som de fått eller som de tänkte ge.

När jag kom hem efter träningen hade mannen kommit hem med blommor. En bukett till mig och en bukett till dottern.

Men det bästa var att jag fick ett paket på posten att hämta ut. Jag blev lite frågande när jag såg att jag hade ett paket från NetonNet att hämta ut. Jag frågade mannen och dottern om de hade beställt något i mitt namn. Det nekade de till. Konstigt! Bäst att gå till Willys och be dem skicka tillbaka paketet för det var inte mitt. 

Lyckligtvis fick jag ett sms från Martina i morse om jag hade fått en avi till posten. Hahaha då trillade polletten ner. Hon har beställt en sak till mig, nämligen en värmefilt. Åh nu är dt slut att sova med dubbla pyjamaser och ändå frysa under täcker. Jag ska få sova i en varm säng! Det är nog den bästa presenten ever som jag fått, åtminstone så här spontant och på alla hjärtans dag! Så glad! Tack Martina! Jag misstänker att mannen också kommer att tycka om det.

Inga kommentarer: