torsdag 8 februari 2018

Bio

Ikväll blev årets första biokväll med tjejerna av. Vi såg Three Billboars outside Ebbing, Missouri.

En mycket bra film! Fantastiskt berättad, fint foto och realistiska karaktärer. Tufft, smutsigt, hat, sorg, hämnd och trångsynthet i en salig blandning och ändå med en känsla av hopp och ett stort hjärta. Jag kan verkligen rekommendera den.

Denna vecka har det varit lite snö på marken. Vilken skillnad när man får lite ljus. Dessutom har solen skinit flera dagar i sträck. Underbart! Idag värmde faktiskt solen i lä. Vad solvärme ger lycka, liv och energi!

Jag har också hämtat energi på träningen. Denna vecka var jag på bos med grannfrun i tisdags, powerpass i går och så tränade jag med min PT i dag. I morgon är det vilodag och på lördag har jag bokat powerpass.

Jag håller på att få fason på träningsrytmen igen och inväntar bara att kroppen ska hitta balans med maten också. Jag känner hunger ibland och då blir jag sötsugen. Jag vill hitta den nivån då jag inte känner sötsug. Idag har jag varit sockerfri 157 dagar.

Inga kommentarer: