torsdag 12 april 2018

Uppdatering: träning och operation

Ska jag ha en blogg får jag ju uppdatera. Det har gått i ett sedan påsklovet tog slut.

I förra veckan fick jag till 5 träningspass. Det är jag stolt över. Jag har också rätt balans i kost/vila. Bra, för nu rullar det på lite angående mina operationer. Den 20e ska jag till Malmö kirurgisk konsultation angående mitt bråck. Jag hoppas på att få en tid till operation före sommaren. Jag har inget hört från bukplastiken ännu men de kanske inväntar min bråckoperation.

Jag inbillar mig att ju mer vältränad jag är inför operation, ju snabbare kommer jag in i träningsrutiner igen efter operationen. Det är bra att jag tränar på att komma igång igen efter ett hinder, säger min tränare. Det ger mig god erfarenhet. Så får jag tänka. Men det stör mig att jag måste göra ett uppehåll i träning 1 eller 2 gånger. Det stör mig för jag är rädd att inte komma igång igen. Men min PT har lovat att personligen komma hem och hämta mig om jag inte dyker upp av mig själv.

Förra vecka blev det i varje fall 1 boxpass, 2 powerpass, 1 PT-pass och en långpromenad.

Inga kommentarer: